A pályadöntések mesterei – kritika

Iskolakultúra, 2020.05.04. | D. Nagy Krisztina

Iskolakultúra, 30. évf., 2020. április-május

D. Nagy Krisztina
SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola

D. Nagy, K. (2020). A pályadöntések mesterei.
Iskolakultúra, 30(4-5), 111-113.
Elérés forrás: http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/33384

Folyóirat szám: Évf. 30. szám 4-5 (2020)
Rovat: Kritika

A pályadöntések mesterei - borító

Absztrakt

A középiskola a döntésekhez szükséges készségek megalapozásának és a tapasztalatok gyűjtésének fontos időszakát jelenti. A serdülők ebben az életkorban a korábbiaknál erőteljesebben szembesülnek a továbbtanulás kérdéseivel, illetve azzal a felelősséggel, hogy iskolai előmenetelük a jövőbeli életüket alapozza meg. Török Réka A pályadöntések mesterei című könyvének célja „a pályadöntésekről való gondolkodás formálása, a jövőbe és a képességekbe vetett hit erősítése” (11.), amelynek lehetőségeit a szerző aktuális nemzetközi eredmények alapján kidolgozott elméleti modellekre alapozva, konkrét kutatási eredményeken, középiskolás tanulókra koncentrálva mutatja be.

Török Réka (2017). A pályadöntések mesterei. Budapest: Print&Pixel House Kiadó.